close


我習慣在相本優化處理時聽音樂


讓這一成不變又有點乏味想睡的工作,變得有趣感性一點


每天到部落格逛逛成了我的工作之一,所以習慣在日記上放個音樂連結


既然無法選擇


那就讓自己用最快樂舒服的方式過日子吧!!!



今天處理了十本相本的排版與輸出,一大早起床處理到現在


等候是很孤單的


所以在等候過程順便掃瞄了以前的舊照片


呵呵..............


真希望有凍齡機,把我冷凍在二十年前


 



=================================


用心做的迷你相本底加--->因為它.所以我願意繼續堅持

迷你相本(迷你相簿)的說明在這裡http://tw.myblog.yahoo.com/okbuyok/article?mid=8453&prev=8454&next=8443


相本花色請看這裡http://tw.myblog.yahoo.com/okbuyok/gallery?fid=45


再次提醒客訂的朋友


請您Email或完成匯款時一定一定要回信告訴我您的匯款末五碼帳號或是無摺存款的郵局局號,以便我查帳,若您未回覆,我會不知道是誰匯款給我,勢必會延後交件時間ㄜ!!!!


 

A-ha - Crying In The Rain


I'll never let you see
The way my broken heart is hurting me
I've got my pride and I know how to hide
All my sorrow and pain
I'll do my crying in the rain

If I wait for stormy skies
You won't know the rain from the tears in my eyes
You'll never know that I still love you so
Though the heartaches remain
I'll do my crying in the rain

Raindrops falling from heaven
Could never take away my misery



But since we're not together
I pray for stormy weather
To hide these tears I hope you'll never see

Someday when my crying's done
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
I may be a fool
But till then, darling, you'll never see me complain
I'll do my crying in the rain

I'll do my crying in the rain
I'll do my crying in the rain
I'll do my crying in the rain

arrow
arrow
    全站熱搜

    okbuyok 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()